OT: Om OT
Jag tycker att det är helt ok att skriva om annat än just politik här på sajten, bara det inte trycker undan allt annat. Nu har ju inte det varit något problem, men ni ska i alla fall veta att "off-topic" trådar åtminstone för min del är helt ok.
En annan fråga är dock "off-topic" i trådarna, dvs. om man frångår ämnet i pågående diskussion. Jag ser egentligen inga problem med det eftersom det ligger i diskuterandets natur, men jag skulle gärna vilja veta vad ni anser om det.
/Ida

Precis som du skriver så hamnar man lätt utanför själva tråden när man diskuterar, vilket ju är naturligt. Det är väl ok så länge man ändå är någonstans runt själva ämnet s a s.
ibland byter man ämnen i trådarna. Det tycker inte jag gör så mycket, oftast beror det på att huvudfrågan är färdigdiskuterad.
Jag tycker det ska vara upp till trådskaparen att bestämma. Vill trådskaparen att man återgår till ämnet tycker jag man ska respektera det och kanske starta en ny tråd om det nya ämnet :)

Jag gillar personligen välordnade forum där trådtitlarna är bra, beskrivande titlar och där tråden verkligen handlar om vad titeln antyder. Men det är svårt att hålla efter så pass som krävs för detta, så man får väl rätta munnen efter matsäcken s a s… ;o)
//Zac