Politik iFokus

Politik

Etikett: övrigt
Läst 1380 ggr
Ida
0

Kristina Axén Ohlin

Mycket debatt har det varit om Billström och hennes olycksbarn biltullarna. Frågan är nu vad vi tycker om alternativet Kristina Axén Olin (m)?

Ledsen om detta blir något av en lokalpolitisk fråga, men jag är så sugen på att höra vad ni tycker om Billströms största rival?

Kaj
0

Jag måste nog erkänna att ingen av de båda kandidaterna är något att rösta på egentligen. Båda är som barn i sandlådan. Särskillt när de hamnar i debatt med varandra. Det är mest påhopp på varandra och ingen egentlig sakpolitik. Varför kan de inte "stå över" skit och bara resonera politik utan påhopp. Det skulle de tjäna på.

Men trots allt så föredrar jag Axlin. Politiken är bättre och dessutom är hon inte lika rabijat som Billström

Denna kommentar har tagits bort.
Ida
0

Jag kan bara meddela att jag personligen träffat henne under ett par dagar nu och att jag anser att hon är en ypperlig företrädare för moderaterna i Stockholms stad!

Jag hoppas verkligen att det blir ett maktskifte from den 17 september och att hon får möjlighet att efterträda Billström.

Men det är många dagar fram tills dess, bara att kämpa på och stödja henne under tiden!

Nixxon
0

Att sälja ut all sin politiska trvärdighet för att s ska få behålla regeringsmakten måste belönas rikligt. Billström har personifierat detta. Undrar vad hon ser när hon tittar sig i spegeln…?

Kaj
0

#4 uppenbarelseboken kap 12-14

hahaha

Inlägget är låst för nya kommentarer