Politiken i Sverige
Jag måste bara säga det att det finns verkligen inget parti i sverige som står för sina åsikter och som vill folket i sverige väl… Håller du med mig?
Det känner lite så, jag vet..
#0 Nej.

#2 Av vilken anledning säger du så?

#3 Anstränger jag mig riktigt hårt så kan jag mycket väl tänka mig att AndersE nej betyder att han anser att det finns ett/flera partier i sverige som står för sina åsikter och som vill folket i sverige väl. Jag har svårt att se någon alternativ tolkning… ;o)
//Zac
Jo, men dom borde visa det tydligare:P Politiker verkar ha svårt att ställa sig upp och verkligen säga vad dom tycker och tänker…
#3 Se #4.
#4 Du är klok du. Helt rätt! :-)
#5 Annars är det väl en sak som politiker är rätt bra på. Att berätta om vad de tycker och tänker. Ska jag klaga på politiker i allmänhet så är det väl inte pratandet om vad de tycker och tänker i första hand…
;-)

Finns väl inget parti som står för vad de säger -. Ett gäng lismare är alla oavsett färg. PÅ fanan.

20 signaturer ta det lite lungt nu bäste anders.
Har säkert en bild på mig och min son som Avatar på ngn annan.
Mår du ej bra ?
Jag får väl säga att alla är lismare för det eller hur?
Konstigt det skapas så många nick NÄR du är som du är med ALDRIG funderat på det?
Tack för ordet!
#9 Jag mår nog bättre än en person som diskuterar med sig själv med hjälp av olika signaturer.

Ja Ja anders .
Jag sitter ej dygnet runt här på fokus iaf det säger det mesta om dig. Har dig som favorit bara för se hur manisk du är här inne.
Har aldrig hänt att jag loggat in utan se ditt namn som favorit.
Frisk luft skadar aldrig då behöver man ej gå i spinn på småsaker iaf.
Diskuterar med sig själv ja du det är väl mest du som står för det här? Måste kännas kul att ha sitt namn i alla trådar. DETTA om ngt är väl sjukligt ?
Jag tar ett par promenader om dagen vad gör du ?
Sitter inne och jobbar och sköter fokus som din egen bakgård.
Vad tycker frugan om detta brinnande intresse för fokus ?
Denna site måste ju ta över ditt liv.

Måste säga nja… kan hålla med ideologiskt även om jag inte anser allt trovärdigt i alla bemärkelser.
#6 Det var lite så jag menade.. men dom har också svårt att svara rakt av på frågor. Iallafall några av dom.
#13 Jo, det är nog riktigt.
#13Några????? Du milde Nebukadnesar, jag tycker det verkar vara en yrkesåkomma att alla politiker svarar på en fråga med följande ord: Den förra regeringen…..Nota bene om den förra regeringen hade en annan sk blocktillhörighet!