Politik iFokus

Politik

Etikettpolitiker
Läst 1153 ggr
Leila
0

"Perssons största misslyckande"?

Sa Rapports egen interna tyckare KG Bergström om Lars Danielson. Är en sådan kvasihändelse verkligen det största misslyckandet?

Kappvändarna i Alliansen verkar inte sämre, som byter åsikter snabbare än någonsin förr, eller påstår sig ha kunnat sköta detta bättre, men klaga går, fast inte klaga så det går.  

Ingen har heller kunnat påvisa att någon skadats av regeringen efter Tsunamin, möjligen tvärtom, när man ska ha en Reseförsäkring. SOS-International ska ta hand om räddningen, hur gick det för dem och hur skötte de sig vars jobb det egentligen var, eller struntade en massa folk i försäkring och jagade regeringen istället?!?

AndersE
0

#0 Leila, är det en framgång - att ingen skadats av regerinen efter Tsunamin…

Lite högre krav har jag på en regering, än att den låter bli att skada mig…

jen
0

#0  men det vet du väl hur folktonen går i Sverige..

Allt är ju Göran Perssons fel Flört,      nej. skämt åtsido.

ja, klaga går ju. det är ingen som vet om en annan regering hade klarat det bättre.

troligtsvis inte eftersom ingen var förberedd på en sådan kris.

men jag hoppas att vi aldrig får veta det genom att det aldrig blir en sådan katastrof till.

AktieTrader
0

#Det var ett flertal regeringar i europa som klarade det väldigt mycket bättre än sverige.

Italien hade fått hem första planet inom ett dygn. Då gick Freivallds på teater och kaos rådde på UD.

Undra vad egentligen Danielsson döljer? Är det för att rädda Persson på något vis?

AndersE
0

#3 Jag har hela tiden sett Danielsson som offret. Han ljuger för att skydda Persson.

När Danielsson till slut får gå, så ska ni se att han får en ytterst trivsam reträttplats. Typ landshövding med stort gods och stor fallskärm…

Nixxon
0

Vem tror du förra sosse-minister Björn Rosengren skyddar när han säger att han inte minns vem har var på porrklubben tabu tillsammans med?

Björn Rosengren har för övrigt också ett stort gods med herrgård i Sörmland. Fan trot om vi inte får en EU/sverige-finansierad alléväg mellan dessa godsen snart.

jen
0

#4 men VET man att han ljuger då??

det är ganska hårt att döma någon för att ljuga när man inte vet!  Det finns ännu inga bevis för det.

jag väntar på FAKTA innan jag dömmer någon.