Låter intressant. Tyvärr har jag inte TV3.
Jag blev fruktansvärt besviken. Stödjer Enhets visionsprogram till 100%. MEN kan jag rösta på ett parti som drar in barnen i politiken som dom gjorde. Nej det kan jag tyvärr inte! De menar att vi alla är lika viktiga och betydelsefulla. MEN det är inte barnens sak att prata politik. Nej fy vad jag blir besviken. Jag skulle aldrig göra så. Nu har de missat min röst. Som tur är så finns det ett alternativ miljöpartiet. De får definitivt min röst. Ja man lär sig något nytt varje dag
. För övrigt tyckte jag att Enhet skötte sig bra det var ju rena snurren allting lekstuga är för lite att säga, dårhus passar bättre.
mvh Lisbeth
#2 där ser man 
ja, ibland så är det bra att kolla så mycket som möjligt på debatter mm. bättre att höra debatterna än att lyssna genom media, för dom vrider och vänder saker på sitt sätt
# 3 Ska vi starta ett parti jen. Lovar att inte blanda in mitt andliga intresse i politiken genom att dra in barn eller någon annan. Länge leve den fria viljan! Vi kan kalla det ärliga partiet syna ALLA i sömmarna och gör det ordentligt! Oskar du hade inte helt fel:)
#4 om det vore så enkelt! jag tror jag överlåter det till de som har den viljan och styrkan till det.
jag är nöjd med att jobba lokalt för det jag tror på 
# 5 Det gör du rätt i 

Jag saknade Miljöpartiet och Vänsterpartiet. De hade passat in bra i sammanhanget. Lite lagom freak show, liksom….
# 7 Ha ha och möjligen resten av gänget också. Lyssna bara på hur de skriker i munnen på varandra. Det har Enhet förstått man talar alltid en i taget och lyssnar på varandra. Men man hittar alltid brister i sina partier. Frågan är väl om man gapar och sväljer allt eller vaknar ur koman och erkänner att det finns brister 
Jag anser också att det är viktigt att vara insiktsfull och inse sina brister. Blir det regeringsskifte är nog detta den främsta anledningen. Nuvarande regering har extremt svårt att inse vad som händer. Man ser det man vill se helt enkelt.

#9 Tyvärr tror jag att detta gäller oss alla, oavsett partitillhörighet. Vi har alla väldigt speciella glasögon på oss, tänker jag, färgade av de erfarenheter vi gjort och de värderingar vi har.
Sedan blir det extra tydligt när man har regeringsmakten - och kanske kan man tycka att ett så viktigt uppdrag gör det extra viktigt att vara medveten om det. Det är jag inte hel säker på att regeringen Persson har anammat.
//Pernilla
#10 Jag håller absolut med dig Pernilla och jag tror givetvis att även en högerregering skulle se på sina misstag på ett annat sätt än oppositionen.
Vad jag inte gillar med S högsta ledning, dvs Göran Persson, är att han tillrättavisar utfrågare på SVT och dementerar konkreta problem och siffror som till och med LO ifrågasätter. Då tycker jag att det gått lite för långt och att makten stigit honom något åt huvudet. De skyller liksom alltid på att de är stolta, men inte nöjda och jag tycker inte att det håller. De borde byta glasögon och rannsaka sig själva tycker jag.
/Ida