Ny här!
Välkommen. Det skall bli roligt att höra dina åsikter.

#0. Välkommen. Ska bli spännande att få se vad du vet och kan, eftersom du ju gjort bedömningen att så många "kan och vet" utan att de "kan och vet". Det måste ju innebära att du kan och vet väldigt mycket
…….om jag förstått saken rätt
.
Jag passar också på att säga välkommen hit. Det gläder mig att du trivs med att läsa våra tidigare inlägg och kommentarer och du är som sagt mer än välkommen att själv delta med dina åsikter och kunskaper när du vill.
Just politik, eller samhällsfrågor som man kanske ibland hellre ska kalla det, är något som brukar röra upp känslor och framkalla bestämda åsikter. Det är bara roligt att vi hela tiden blir fler och fler som utbyter desa.
Mvh
Ida

#4. Jag säger som Ida ovan, det är roligt att det kommer fler och utbyter åsikter
.
Välkommen Kerstin ;)
Jag har själv en liten paus härifrån kan man väl säga. I skrivandet. Hänger fortfarande med i trådarna och läser :P
Välkommen.
(Även om jag nu ser att det har gått en tid).
Jag läser mest också. Är nog lite för dåligt insatt i det mesta här för att yttra en kommentar, men det är alltid roligt att läsa vad alla andra tycker och tänker. Man lär sig nya saker dessutom.
#9 Det är alltid ok att ha åsikter. Det är svårt att hålla sig uppdaterad på allt som händer inom politiken, det är det få som är. Det roliga med politik och samhällsfrågor är just att man ändå alltid kan tycka något. Det handlar ju ofta om så vardagsnära saker som barnens skola, sjukvård, bilvägar eller matpriser.
Det är roligt att många kommer hit även om man bara läser - men man ska inte vara behöva vara rädd för att delta bara för att man inte är så insatt.
Mvh
Ida, sajtvärd