Politik iFokus

Politik

Etikettövrigt
Läst 1629 ggr
blombuketten
0

Vill bara säga.......

Vill bara säga, helt utanför ämnet, att om det blir stavfel eller om det fattas en och en annan bokstav i det jag skriver nu, så beror det på att jag har blödningar i mitt friska öga (det andra har jag bara ledsyn på) och har alltså synbortfall. Därför kan jag missa när jag läser igenom det jag skrivit. Hela synen är inte borta, men fläckvis är den det och därför ser jag inte hela ordet alltid.

Ida
0

Oj, det låter inte så roligt. Vi har förstås förståelse för det och är jätteglada att du vill/kan vara här på sajten ändå! Hoppas att du blir bättre snart!

Hälsningar

Ida

blombuketten
0

"1. Jadå, det blir nog bra. Förmodligen laserbehandling så ordnar det sig säkert. Jag har råkat ut för det här förut en gång och då såg jag verkligen illa. Allt gick i vågor och jag kunde inte läsa överhuvudtaget. Den gången var det nära att synen inte kunde fixas, men jag hade tur och lasern prickade rätt.

Det som är värst tycker jag, är denna tid det ska ta innan man äntligen kommer till ögonläkaren. Ja du vet, remiss och allt det där. När jag väl är på rätt plats så går det undan Glad.

AndersE
0

#0 Det är klart att vi har överseende med sådant. Jag hoppas verkligen att du får ordning på det.

jen
0

vad tråkigt att du fått så!  Och självklart har vi överseende med sånt ;)

hoppas du blir bra snart.

WiktZac
0

Krya på dig!

//Zac

blombuketten
0

Det ska nog ordna sig. Ska träffa läkaren på HC på torsdag och hoppas på en snabb remiss till ögonläkaren. Kommer jag bara dit så blir det nog bra Glad.

Karmatarerskanise
0

Håller tummarna :)