Lite OT: Glad resp. irriterad?
Vad gör dig glad resp. irriterad?
Jag blir glad av trevliga människor med en massa humor.
Irriterad blir jag då jag nonchaleras i butiken då jag betalar. Biträdet pratar fester med sin kollega..
Jag blir glad av djur av alla de sorter. Djur är bland det bästa jag vet.
Jag blir irriterad på långsinta människor.
/Maria
Jag blir också glad av mäniskor med en massa humor, irriterad av mäniskor som låtsas att dom är ärliga när dom ljuger så att dom är blåa i ansiktet.

Jag blir glad över det mesta. Tjuriga människor kan jag bli irriterad på…..därav blir jag också irriterad på mig själv då och då
. Med detta kom jag på en annan irriterande sak, och det är människor som totalt saknar distans till sig själva.
Det finns mycket att bli irriterad på.. Som en mygga i sovrummet..
Jag blir också glad av att vakna av en kattnos mot näsan.. fastän klockan är tre på morgonen! 

#4. Ja, en kattnos går väl an……värre är det med en stor tung boxer som hoppar rätt upp i sängen
.
Myggor är ingen höjdare precis. Ett litet surr som till sist låter som ett jetplan.
Det värsta är väl när det blir tyst, man vet inte var de satt sig.. förrän det sticks..

#6. Usch ja, blä och fy
.
Det som gör mig irriterad är att det är alldeles för mycket sport i radion och TV. 
Fast det är klart ----------matchen mot Danmark ikväll kan ju vara intressant. Men jag vill inte se match en lördagskväll juuuuueeeee!!!
…………….hrrrmmmm 
#8 Vilken match?
/Maria
# 9 - Gissa vad jag sitter och glor på 
#10 Jag kan inte ens stava till sporrrttt
/Maria
Vem fasen bryr sig om… vad heter det.. justja! Sport! Okej, jag ska erkänna.. jag ska faktiskt gå på hockey. Örebro-Västerås och Örebro-Leksand. Har beställt sittplatser, annar vägrar jag gå på hockey… får jag inte sitta, så får det vara!