Politik iFokus

Politik

Etikettom-ifokus-och-sajten
Läst 1781 ggr
IdaT
0

Ny sajtvärd.

Hej!
Som dom flesta av er kanske vet sökte Elisabeth en ny Sajtvärd här på Politik, då hon ansåg att hon inte längre hade tid för sajten.

Jag har varit politiskt aktiv sedan år 2005, och var ganska djupt involverad i valet 06 här i min hemkommun. Utöver politiken så gillar jag även hundar, katter, hästar, fotografering, webbdesign, teater och lagsporter i dom flesta former.
Jag tror att det är bäst om ni läser mer på min privata sida, om ni har intresse av att veta mer om mig.

Mitt övertagande av Politik iFokus kommer inte innebära några större förändringar nu i början i alla fall, men lite kommer säkert att ändras.
Jag hoppas att ni kommer att trivas med mig som er Sajtvärd, och att ni kommer anse att Politik iFokus är en sajt för alla att diskutera på, oavsett politisk bakgrund eller åsikter.

Sen vill jag även påpeka att även om jag är partipolitiskt aktiv kommer Politik iFokus att fortsätta vara en politiskt obunden sajt, och jag kommer inte på något sätt utnyttja mitt värdskap för att få fram mitt partis politiska åsikter.

Mvh Ida Törneberg

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

[ElisabethYL]
0

Varmt välkommen och lycka till!

Bara roligt att någon med bättre tid tar över Skrattande

Calmare
0

Välkommen! Glad

WiktZac
0

Lycka till!

//Zac

Maria
0

Jag säger också Lycka till…

/Maria

IdaT
0

Tack så mycket. Glad

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.