Politik iFokus

Politik

Etikett: off-topic
Läst 970 ggr
Mitralis
0

Vad händer om det blir OT?

Hur mycket stör det er om det svänger hit och dit i trådar så det ibland blir lite OT, fast det finns en slinga att följa.

Om tråden går OT för att folk börjar prata Oktoberfest och ölsorter i en tråd om Tysklands roll i världskrigen så måste man ju givetvis försöka styra upp det.
Men stör det om det på ett naturligt sätt blir lite flytande eftersom det blir så i verkliga livet?

IdaT
0

Det beror väl på hur OT det blir, om det blir en OT diskussion som plötsligt slängt ut alla andra som var med i diskussionen så får mn styra upp lite tycker jag, men annars är jag nog ganska snäll på OT i diskussioner… Flört

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Mitralis
0

#1 Jag tycker att du har en väldigt bra inställning till hur det ska skötasGlad.
Det jag tänkte på är att det ibland klagas på att det går OT fast man egentligen bara har spunnit vidare i det hela.
Vore lite spännande och höra lite mer åsiker om dettaGlad

Maria
0

Jag tycker också att det är ganska självklart att trådar hamnar lite OT precis som det gör när man samtalar med varandra "live" så att säga.

Hur kul vore det  i fikarummet på jobbet om någon sa "Nu pratade vi faktiskt om vädret och ingenting annat"Flört

/Maria