OT - Fackelkampen
Eurosport drar idag igång tävlingen Fackelkampen. Den går i korthet ut på att tända en fackla och hålla den brinnande fram till OS-invigningen den 11 februari. Man kan hjälpa sig själv och sina lagkamrater och sabotera för andra.
Det är i allra högsta grad en lagtävling då varje röst som läggs på en tävlande i ett lag också tillfaller hela laget. Det innebär att om 100 personer från iFokus skulle vara med och tävla och varje dag rösta på varandra så skulle det samla 10.000 poäng till laget. Man kan rösta utan att vara inloggad. Glöm inte att sabotera för de andra lagen.
Första pris i tävlingen är att man får ge 30.000 kronor till en valfri välgörenhetsorganisation, till exempel Läkare utan gränser.
Länk till fackelkampen
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
Det ser ut som om ni blir av med mig!
Tack! 

Hahaa, t o m jag klickade! :o)
//Zac
#4 Tack! (tror jag…
)

#3. Grattis lär man ju säga
. Det lustiga är att när jag klickade på din länk här ovan, och äntligen fattade vad det handlade om och skulle till och klicka så tog tiden slut. Ja, det är sant……precis då, så jag hann inte. Ha en skön vecka, när det nu blir och glöm inte pulkan
.
OS…. En ickehändelse. Kommentare i övrigt överflödiga.