Politik iFokus

Politik

Etikettordet-fritt-fria-diskussioner
Läst 2547 ggr
Maria
0

Slutdebatter inför valet

Personligen så orkar jag inte lyssna på alla debatter nu inför valet.

Är det sant? Är det valfjäsk/fläsk? Vem kan man lita på?

Just nu är det alldeles för mycket och förvirrandeObestämd

Hela stan vimlar av valstugor och politiker som är värre än telefonförsäljare. Jag undrar om de verkligen vinner några väljare på det sättet i slutspurten?

/Maria

himlen
0

Hej!

Politikerna pratar på för fullt nu den 20 September har dom glömt vad dom sagt två dagar innan, själv står jag i valet och kvalet mellan Miljöpartiet och Centern, funderar på och taktik rösta då jag inte vill se kommunisten och marxisten Ohly i ministerställning / Himlen

AndersE
0

#0 Jag tycker det är både underhållande och intressant att följa valet i tidningar, radio och TV.

Men jag går inte in i valstugorna. De är nog mest till för partimedlemmarna…

Maria
0

Jo jag vet att mitt intresse kanske inte är det största just nuSkäms Känner mig fullproppad och rådvillObestämd

Det här med valstugorna tror jag också är för de "invigda".

/Maria

Lisbeth3
0

Ja jag tror också att valstugorna är för de invigda… Tänk om man kunde vara en fluga på väggen i samtliga valstugor. Då skulle man kunna säga som i länken. Det är inte jag….

http://www.resume.se/nyheter/2010/08/23/de-kan-vara-lugna-i-valstu/index.xml

himlen
0

Hej!

Nu har jag bestämt mig det blir Miljöpartiet jag röstar på i alla tre val / Himlen

elyse
0

Jag läser mig helst till information, men jag erkänner att jag mest är intresserad av vad de jag redan gillar har för nya idéer.

[Franko]
0

Jag årkar inte lyssna på ALLA debatter, men kanske jag ska lyssna på EN iallafall.  Tycker det är svårt o hänga med i vad dom pratar om. Dessutom blir man bara på dåligt humör av det. Det finns ju roligare å se på.