Politiskt inkorrekt
Hoppas det stämmer, ruskig sajt där du ska lämna ut personliga uppgifter, men de själva vägrar tala om vilka det är som står bakom.
http://admin.nextinfashion.se/alex-bengtsson/2011/10/16/varlden-efter-politiskt-inkorrekt/

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilka personliga uppgifter är det du ska lämna ut? Jag har aldrig lämnat ut nåt då jag varit därinne.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
För att kunna svara så måste du registrera dig, så var det för mig i alla fall. Namn, email, adress osv. skulle jag aldrig göra till en politiskt styrd hemsida.

Man svarar via Disqus, som ju är kommentarsfunktionen för många olika sajter. Så jag funderade nog inte på det eftersom jag redan hade ett konto där.

Hänger ihop hur då mitralis? Du får vara lite tydligare.

Vill man diskutera något så fick i alla fall jag lämna väldigt personliga uppgifter, vilka skulle kunna spåra vem jag är. Själva vägrar de tala om vilka de är. Viss del av deras pengar gick, tillfälligt, in på en riksdagsmans personliga bankkonto, men han förnekar att han har något samröre med dem. Han talar heller inte om vilka de är eller hur han känner dem.

Jag tycker inte att jag skulle lämna ut nåt personligt, inte mer än på andra sidor där man ska skapa konto för att skriva. Eller för den delen att logga in via Face Book som det är på många sajter nu. Där fins noll anonymitet.
Jag ska inte försvara PI redaktionen, men eftersom de - jodå - är SD vänliga och invandringskritiska så kan jag förstå att de håller sig anonyma. Det är en risk i Sverige att skilja sig från mängden och driva den typern av informationsmedia. Det har varit attacker på (SD) politiker och deras familjer. Och eftersom PI lagt ut opixlade bilder, namn och födelsedata på kriminella så kan jag begripa att de håller sig anonyma.
De samlade in pengar via Kennet Ekerots konto, varför vet jag inte, det var korkat eftersom det länkade dem till SD väldigt konkret.

Jo det är klart att de är utsatta, det är ju bara att se på alla motdemonstranter på deras möten. Men här kan jag ju vara anonym, kommenterar jag på andra sajter kan jag vara anonym, varför inte på deras sida?

"Den invandringsfientliga sajten Politiskt inkorrekt, som stöddes av Kent Ekeroth (SD), stängdes ned. I stället öppnade Avpixlat, en sida som enligt vad Ekeroth själv säger i en radiointervju har tillkommit på hans initiativ."
Källa:http://www.dn.se/nyheter/politik/petzall-om-sina-tidigare-partikamrater