Politik iFokus

Politik

Etikettövrigt
Läst 1223 ggr
[mia-38]
0

OT- Oförklarade Fenomen

Hej på er.Skrattande

Vi har nu bytt namn från Spökbilder till Oförklarade Fenomen.
Detta kanske inte många vet om och jag vill nu gå ut och berätta detta för er.
Vi tar upp allt som är Oförklarat. Tex detta med vad som händer i Bermuda-triangeln. Och det finns även en annan triangel som heter Nevada. Där mindre flygplan försvunnit.
Vi tar upp himlafenomen, naturfenomen och även saker inom det "spökliga".
Vi har alltså breddat oss från Spökbilder till så mycket mer.

Ni är alla välkomna att titta in en stund. Vill du sen bli medlem så är du varmt välkommen.

Just nu har vi pågående tävlingar med vinster.
Så kom in. Du har inget att förlora.

MVH Mia med Medarbetare. Skrattande

Björnidet
0

Mycket som händer är oförklarliga.

När jag var i 10 års åldern var min far och jag till min mammas hemgård som ligger inne i vildmarken i Västerbotten med 7 km till närmaste väg, vi fick gå genom skogen dit. Vårt ärende var att fiskja i den sjö som låg intill där det var gott om stor abborre.

På natten blåste det lite och när jag gått och lagt mig så hörde jag att det dunkade på övervåningen, först kröp jag ner under täcket för att slippa höra men efter en stund så kunde jag inte låta bli att gå upp till övervåningen, då i sällskap med min far. Vi satte os på översta trappsteget och väntade på detta dunkande, inget hördes på säkert fyra - fem minuter då det plötsligt blåste till ute och dunkandet kom igång igen. Innan vi han lokalisera vad det var så blev det tyst.Huset hade ett fönster i varje ände och glas var tarsigt i båda.

Nu visste vi var det lät och stod en stund kvar där. Efter någon minut så blåste det till igen ute och då såg vi vad det var som dunkade. Mormor hade hängt upp en näverkont(ryggsäck av näver) i en av åsarna, det var den som rördes i vinden och slog i åsen intill. Här var förklaringen till att det spökade på vinden, morfars gamla näverkont som mormor hängt upp.