Videoklipp.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
…
http://www.mrctv.org/public/checker.aspx?v=XdkU4zSUQu
Så.. några videos!
Fastnade nog mer för karaktären än hans budskap.
Vad handlar det om?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Som jag förstår försöker han få tag i politiker, och konfrontera dom. Tänkte iallafall dela denna video också..
Nästa gång du länkar video/bild får du gärna skriva i huvudinlägget vad det rör sig om, alla har inte möjlighet att titta på det just när de klickar in, alternativt vill inte trycka upp sådant som eventuellt gör en illa berörd (om någon länkar ett klipp från PETA med flådda minkar eller dylikt). För mig stämmer båda delarna.
Ska dock titta på videon när jag har tid och se om det var något intressant :). Att det var från Fox News minskade dock min lust att bidra med ett klick något…
Jag var trött, och tänkte att videorna talade för sig själv. Men visst kan jag skriva lite mer nästa gång.
Det är frivilligt att titta, och vad du menar med "klick" är jag osäker på. Videon är mindre än två minuter så att du har inte tid tror jag mindre på.
Ha det bra!

Ja, videon kanske talar för sig själva - om man går in på dem. Jag gav dig dock argument till varför man alltid ska skriva vad saker handlar om och inte bara länka. Det borde moderatorerna ha gjort i stället, men tydligen är de upptagna med annat (eh).
Vare sig din första eller din andra eller din tredje video ser man hur långa de är.
Och "klick" innebär att man sponsar en hemsida eller ett företag genom att gå in på det, pga deras avtal med annonsörer. Konsumentmakt är då att inte gå in på de hemsidor som ändå mest producerar skit (exv aftonbladet).
# 7 Du har så rätt så. Någon medhjälpare borde ha reagerat och sagt att man bör skriva något då man lägger in en länk som förklarar vad det gäller. 
Jag har själv inte kollat in någon av länkarna av just den andledningen.
Okay, men tack för visat intresse.
Ber om ursäkt för min ton i inlägg 7.
Men on topic så tittade jag på filmerna nu och jag tycker inte att killen är något speciellt. Det är en republikansk vinkling som jag finner felaktig. Är man mer republikan kanske man finner mer nöje i det :). Vill man se roliga klipp på amerikanska politiker och diskussioner om amerikansk politik, så rekommenderar jag the daily show with john stewart. To be fair så är det dock demokratisk och liberal propaganda, hehe.
Att en del amerikaner inte har en aning om politiska frågor är ingen nyhet. Tyvärr gäller det inte uteslutande för amerikaner heller -_-.
Är det något särskilt du vill diskutera :)?
Tycker att det faktiskt är nyttigt med någon som inte bara diskuterar politik med samma argument, och vinklar hit och dit. Därför var denna man något nytt, och full av energi. Som skrivet är det ingen jag känner liknelse till politiskt sett. Han verkar inte lägga större vikt vid argument över huvud taget, vilket jag anser få gör ändå.
Är inte insatt i politik men ska jag välja sida från där jag står så är min känsla att obama gör ett ganska bra jobb. Å andra sidan skadar det inte med folk som faktiskt aktivt försöker göra snabb förändring.
Politik blir sällan den snabba förändring som behövs, det är en lång väg att gå, och folket har sällan att säga till. Man ska enligt mig låta sig vägledas från sitt inre, yttre makt är farligt. Killen i klippen ser ut av vad jag har sett, att ha koppling till sitt inre, och ha medvetenhet och mänsklighet. Liknande den mänskliga bild man ändå fått av obama.
Enligt mig finns det viktigare saker att göra än hitta rätt politiskt fack, för så fort det politiska spelar Rollen, då är man ganska långt ute på tunn is.
Ibland vill man se att någon konfronterar de som gömmer sig, och de som har makten. Oavsett om det är obama, eller någon annan som har den.
Får man be dig om att sätta frågetecknet och punkten på rätt sida om smileysarna. Det ser inte bra ut sådär, och kan missförstås…
#11. Får man be dig om att sätta frågetecknet och punkten på rätt sida om smileysarna. Det ser inte bra ut sådär, och kan missförstås…
Är du allvarlig? Att använda smileys är knappast korrekt skrivspråk oavsett, men det är ju en otroligt anal sak att anmärka på. Vadå missförstås?
Jag har , hoppas jag, inte missförstått något som # 10 har skrivit.
#12.. Det kallas bildspråk, att tolka olika symboler. Fick antingen känslan av skägg på hakan, eller att någon ska eller har hängt sig. Sedan undrar jag varför du skriver "anal" mitt i ditt inlägg.
Du är omöjlig.
Anal (personlighet) är ett vedertaget freudianskt uttryckt som i folkmun betyder ungefär att någon är överdrivet besatt av detaljer.
Men du har rätt, jag är omöjlig. Smileys på fel sida och allt. 
Skämt åsido men det är ju väldigt tråkigt att du tycker det. Varför du finner det nödvändigt med dessa personliga påhopp förstår jag dock inte. Och jag tror att det är något vi betackar oss för härinne.
# 14 Om du klickar smileyn uppe i fältet till höger så får du fram ett gäng olika. Använd sedan musen att klicka på var och en så ser du vad de betyder.
#15 Nu förstår jag inte riktigt, "anal (personlighet)", vad har personlighet med uttrycket, det freudianska, att göra?
Var inget fel på dina smileys, de var bara svåra att tolka. Ber om ursäkt om du tog illa upp.
Folk har följt mig, och pratat om att ta livet av sig så kanske är jag lite överkänslig för ämnet. Men nu har vi tappat ämnet, det tidigare, och som sakring säger så kanske vi ska återgå. Fick bara den känslan.
Bara att fortsätta om det var något mer…