Politik iFokus

Politik

Etikett: om-ifokus-och-sajten
Läst 669 ggr
Mitralis
1

Politik 801 medlemmar

Jag är glad och stolt över mina Medarbetare och medlemmar som gör Politik iFokus till vad det är idag.
Tack vare erat intresse för Politik så har nu sajten fått 801 medlemmar. 

Det är roligt att se att så många nya är aktiva på sajten och bidrar med sina tankar. Det är minst lika roligt att se att så många "gamla" medlemmar stannar kvar och delar med sig av sina erfarenheter.

Mixen av gamla och nya medlemmar är för mej ett kvitto på att Politik iFokus är en sajt som engagerar och har en bra mix för att både gamla och nya ska känna sig hemma och välkomna på sajten.

Vi har nu inte bara fler medlemmar på sajten. Vi har även ett för sajten högt aktivitetsindex. Just nu så ligger vi på 2975 och i kodnyckeln kan man läsa

1500-9999 poäng

Ni är grymma! På den här nivån kommer alla som besöker sidan tycka att er sajt känns som ett väldigt aktivt community. Detta medför många positiva saker; fler kommer ansluta sig som medlemmar, fler kommer att själva börja posta inlägg och många kommer att återvända till sajten varje dag. Hatten av för en himla fin mötesplats för de som delar ert intresse!

Jag hoppas och tror att jag kommer att få se mer av er alla på Politik iFokus Glad

Vänliga hälsningar
Mitralis
Stolt Sajtvärd Politik