Mobilanvändande/hjärntumör
Hjärntumördrabbad mobilanvändande advokat övertygade politiker om vikten av försiktighet
Published by Jin83 on 2012-11-29 (39 reads)
Pembroke Pines i Florida antog nyligen en resolution som varnar för mobilstrålningens hälsorisker. Resolutionen antogs kort efter att den hjärntumördrabbade advokaten Jimmy Gonzalez hållit ett föredrag för stadens folkvalda.
Gonzalez fick gliom, den värsta sortens hjärntumör som sedan flera år kopplats till mobiltelefonanvändning, där han brukade hålla mobilen. Inte nog med det Gonzalez fick också tumör i bröstet, där han brukade förvara mobilen och i handen som brukade hålla mobilen.
Läs mer på mobiltelefoni.tv
… Helt faktalös ju?
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking

Förmodligen är det Rotschild o Co som ligger bakom detta också, Geru.
Hatar cancer och älskar vårlökar.

#2. Alla gånger.
Nä det är ödlorna.
-_- Om mobiler gav hjärntumörer tror jag nog vi hade varit rätt fucked vid det här laget. Bokstavligt talat alla i hela stockholm använder mobiltelefoner.
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
I videon så säger man att det tar "DECADE" ca 20 år innan symptomen börjar utvecklas
#6 One decade är tio år. Jag har använt mobil i ungefär 15 år. Så som väldigt många andra har. Jag ser ingen spontan uppgång av hjärntumörer, och undrar hur dom kan visa att symptomen kommer efter 20~ år, när ingen haft mobiler så länge? Med rökning visade man ju lungor från människor som har rökt hela sitt liv, te.x., men jag ser inget sådant exempel?
-Stephen Hawking
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ytterligare en video

Det är ingen som tittar på dina youtubeklipp stillness. Kan du inte själv argumentera?
Hatar cancer och älskar vårlökar.
argumentum ad youtubeam
gills inte!
Det kan inte vara lätt att vara så totalpantad som TS, frågan är om ens psykiatrin kan hjälpa?
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Jag har haft hjärntumör och använder inte särskilt ofta mobilen att prata med.
Så se upp alla. Det är farligt att inte använda mobil
/Maria
Överdrivet användande av videoklipp och bisarra sajter i nätdiskussioner är skadligt för hälsan!
# 13