Politik iFokus

Politik

Etikettom-ifokus-och-sajten
Läst 1240 ggr
Mitralis
5

Utmaning!

Jag har uppfattat det som att vissa anser att utbudet på Politik i deras tycke just nu är lite väl "Foliehattiga" och ointressanta.

Härmed utmanar jag er att skriva minst två (2) inlägg om dagen som i erat tycke är intressanta.

Om ni inte gör det så anser jag att ni bör fundera över om ni har någon rätt att klaga på andras trådar och utbudet på sajten.

Sedan så undrar jag även om ni behöver någon som med jämna mellanrum tar er i örat för att ni ska kunna sköta er.
Då pratar jag inte om uppenbara Troll eller andra upprorsmakare, utan vanligt folk som brukar hänga här på sajten. Många av er är antagligen över 18 år och myndiga.

/Sajtvärden

Halvdansken
2

Två om dagen är nog mer än vad jag kan klara, men ett par i veckan ska jag väl kunna fixa.

Ska nog försöka vara lite mer aktiv med att starta trådar.

Eller du menar kanske bara svar i trådar? I så fall platsar jag definitivt 🙂

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Mitralis
0

Det är helt okej att blanda inlägg och trådstarter.
Tack för ditt engagemang Glad

JonasDuregard
2

"Om ni inte gör det så anser jag att ni bör fundera över om ni har någon rätt att klaga på andras trådar och utbudet på sajten."

Man kan ju beklaga situationen även om det inte finns någon enkel lösning. Däremot anklagar jag givetvis inte dig för att det är som det är.

Det är sannerligen ingen enkel fråga vad man ska göra när en medlem bestämt sig för att använda sidan som sin personliga propagandaplattform, att bara kasta ut densamme känns tveksamt.

En sak som möjligen kunde göras är att ta bort kommentarer som styr in även andra trådar på samma uttjatade ämne. Där kan vi andra som besöker sidan hjälpa till genom att anmäla inlägg som försöker kapa trådar istället för att svara på dem.

[Mustangcab]
2

Måste man själv starta två trådar per dag även om man klagar på någon annans inlägg?

Mitralis
1

Det är ni medlemmar som styr vad ni vill ha för utbud på sajten.
Det här inte min blogg där jag ensam ska lägga upp inlägg.

Om ni vill ha en annan typ av inlägg så får ni själva se till att starta dessa.

Att klaga är som att sitta i en gungstol…
… du har något att göra men du kommer ingenstans.

===========================================================================================================

"Undvik klagomål, skitprat och kritik. Lyckas du blir du på köpet en glad, mer harmonisk och friskare människa. Åtminstone enligt den amerikanske pastorn Will Bowen som skrivit boken ”En klagofri värld”.

Hans metod går ut på att medvetet skippa gnället i 21 dagar i sträck." Källa:

http://www.aftonbladet.se/halsa/article11741556.ab